Learnکسب درآمد دلاری
موضوعات داغ

کسب درآمد دلاری رایگان از جستجو با PreSearch

آیا Presearch واقعا سود آور هست؟

کسب درآمد دلاری رایگان از جستجو با PreSearch

کسب درآمد دلاری رایگان از جستجو با PreSearch از راهنمای سایت هایپ.

آیا موتور جستجوی Presearch ارزش استفاده را دارد؟

و چگونه می‌توانید با استفاده از این موتور جستجوی ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید؟

برای فهم هر دو این سوال، باید فرصت‌های درآمد این سایت را بررسی کنید.

راه‌های کسب درآمد از Presearch

استفاده از Presearch برای جستجو در وب

کسب درآمد از این سایت بسیار ساده است.

کافی است از Presearch برای جستجوی هر چیزی در اینترنت استفاده کنید.

ثبت نام و شروع کسب درآمد از Presearch

پس از دانلود و نصب افزونه مرورگر Presearch و تنظیم آن به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض، می‌توانید جستجو کنید.

ابتدا باید ثبت‌نام کنید (در ادامه در مورد چگونگی ثبت‌نام صحبت خواهم کرد). سپس، باید افزونه Chrome Presearch را نصب کنید. این افزونه نیز نسخه Firefox دارد.

پس از نصب افزونه، Presearch را به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگر خود تنظیم کنید. این مرحله مهم است زیرا مطمئن می‌شود که همه جستجوهای اینترنتی آینده شما از طریق Presearch انجام شود.

برخی محدودیت‌ها در تعداد جستجوهایی که می‌توانید از آنها در هر روز درآمد کسب کنید وجود دارد.

پس از انجام این دو مرحله، کارهای روزانه خود را در اینترنت انجام دهید. هر بار که جستجو می‌کنید (با استفاده از Presearch)، توکن‌های PRE دریافت خواهید کرد. مقدار و حداکثر توکن‌هایی که در هر روز دریافت می‌کنید، از روز به روز متغیر خواهد بود (به تصویر بالا مراجعه کنید).

قرار دادن کلمات کلیدی

درآمد دلاری از جستجو در وب
درآمد دلاری از جستجو در وب

از نظر فنی، با قرار دادن کلمات کلیدی در Presearch چیزی نخواهید کسب کرد. اما اگرچه این کار منجر به کسب درآمد مستقیم نمی‌شود، اما با توجه به مزایای آن، آن را به عنوان یک فرصت برای کسب درآمد در نظر می‌گیرم. در ویدئوی زیر توضیح داده شده است که چگونه قرار دادن کلمات کلیدی کار می‌کند.

همانطور که در ویدئو توضیح داده شده است، هدف کلی از قرار دادن کلمات کلیدی تبلیغ وب‌سایت شماست. کلمه کلیدی را انتخاب کنید و مقدار معینی از توکن PRE را قرار دهید.

سپس اگر مقدار بیشترین توکن PRE را برای کلمه کلیدی انتخابی قرار دادید، تبلیغ شما در نتایج جستجو نمایش داده خواهد شد. این تبلیغ به وب‌سایت شما متصل خواهد شد.

این یک استراتژی برای جلب ترافیک بیشتر به وب‌سایت شماست و در صورتی که نخواهید، می‌تواند ترافیک وب‌سایت شما را افزایش دهد (اگر ترافیک مرتبط باشد). به همین دلیل می‌توانم این را یک فرصت برای کسب درآمد در نظر بگیرم.

پاداش فوری نخواهد بود، اما اگر بیشترین توکن‌ها را قرار داده باشید، احتمالاً ترافیک وب‌سایت شما افزایش خواهد یافت. با این حال، پیشنهاد می‌شود ابتدا این فرصت را مطالعه کنید، زیرا این ممکن است شامل “یخ زدن” تمام توکن‌های PRE شما باشد، یعنی نمی‌توانید آنها را برای مدت زمان مشخصی (معمولاً حداقل 6 ماه تا 1 سال) بردارید.

برنامه معرفی یا رفرال

سرانجام، می‌توانید با شرکت در برنامه معرفی آن‌ها، توکن‌های PRE بیشتری را کسب کنید. ایده این فرصت کسب درآمد این است که Presearch را تبلیغ کنید.

کافی است لینک معرفی خود را با کسی که می‌خواهید به Presearch دعوت کنید به اشتراک بگذارید. هنگامی که اوینکه به لینک شما کلیک کند و به عنوان عضو Presearch ثبت‌نام کند، او معرف شما خواهد شد.

سپس شما و معرف شما هر کدام 25 توکن PRE دریافت خواهید کرد اگر معرف شما برای 30 روز فعال باقی بماند. منظور از فعال باقی‌ماندن این است که معرف شما باید حداقل 30 روز Presearch را برای جستجو در وب استفاده کند.

همچنین باید حداقل 50 توکن PRE را در حال استفاده از پلتفرم دریافت کند. این یک الزام سخت است و زمان کمی برای انجام آن نیاز دارد، به نظر من. به همین دلیل می‌گویم که برنامه معرفی آن‌ها واقعاً سودآور نیست. شما باید افرادی را پیدا کنید که واقعاً متعهد به استفاده از Presearch به عنوان موتور جستجوی اصلی باشند.

تغییر عادات موتور جستجوی افراد راحت نیست، بنابراین پیدا کردن افراد علاقمند به این کار ممکن است دشوار باشد.

در PreSearch پرداخت چگونه انجام می شود؟

کسب درآمد دلاری از Presearch
کسب درآمد دلاری از Presearch

همانطور که در بالا توضیح داده شد، شما توکن‌های PRE را برای استفاده از Presearch به عنوان موتور جستجوی اصلی خود در اینترنت دریافت خواهید کرد. در صورتی که هنوز نمی‌دانید، PRE معادل پول دارد، بنابراین می‌توانید آن را در چندین صرافی کریپتومنی تبدیل به پول نقد کنید.

با این حال، مانند سایر رموزارزها، ارزش پولی 1 توکن PRE بستگی به زمان تبدیل دارد. بنابراین، انتظار نداشته باشید که برای هر ارز دیجیتال PRE که دارید مقدار ثابتی دریافت کنید.

حالا، برای درخواست برداشت توکن‌های PRE که کسب کرده‌اید، حداقل باید حداقل 1000 توکن PRE کسب کنید. این آستانه‌ای است که باید به آن برسید و به نظر من، بسیار بالاست. همچنین باید یک کیف پول Ethereum داشته باشید زیرا در آنجا توکن‌های PRE خود را برداشت خواهید کرد.

پس از رسیدن به آستانه، باید یک درخواست برداشت به Presearch ارسال کنید. فقط وارد سایت شوید و به بخش برداشت بروید و دستورالعمل‌های نشان داده شده در تصویر بالا را دنبال کنید.

هزینه گازی دخالت دارد و باید به Ethereum پرداخت شود. هنگامی که هزینه گاز پرداخت شد، توکن‌های PRE به آدرس کیف پول Ethereum ارائه شده ارسال خواهد شد.

کسب درآمد دلاری رایگان از جستجو با PreSearch

هیچ دوره انتظار مشخصی برای انجام برداشت وجود ندارد که یک ضعف بزرگ است به نظر من. ممکن است روزها یا حتی هفته‌ها زمان ببرد تا آنها برداشت را پردازش کنند.

حتی از یکی از دنبال‌کنندگان من (می‌توانید نظرات زیر این بررسی را ببینید) شنیده‌ام که بیش از یک سال است منتظر است، که قطعاً غیرقابل قبول است به نظر من.

همچنین، از چندین گزارش از افرادی که بدون توضیح مسدود شده‌اند و درآمدهای خود را از دست داده‌اند دیده‌ام و نتواسته‌اند توضیحی از پشتیبانی دریافت کنند، که قطعاً هم چنین عالی نیست.

از آنچه می‌توانم ببینم، سیستم پرداخت Presearch هنوز هم به اندازه سایت‌های دیگری که پاداش‌های رموزارز ارائه می‌دهند، ساده نیست. بنابراین، اگر به دنبال کسب رموزارز هستید و می‌خواهید درآمد خود را به راحتی برداشت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم بهترین برنامه‌های کسب بیت‌کوین را بررسی کنید.

همچنین می‌توانید بهترین راه‌های کسب اتریوم را برای رایگان بررسی کنید.

با سرچ کن پول در بیار چقدر پول می‌توانید بسازید؟

سرچ کن پول دربیار
سرچ کن پول دربیار

همانطور که پیش‌تر توضیح داده شد، تعداد توکن‌هایی که هر روز می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید محدود است.

مقدار توکن‌هایی که می‌توانید درآمد کسب کنید نیز متغیر است.

وقتی من تست خود را انجام می‌دادم، پاداش برای هر جستجو 0.085 توکن PRE بود و من فقط برای حداکثر 30 جستجوی هر روز پرداخت می‌شدم.

هر چند ارزش‌ها ممکن است روز به روز تغییر کند، اما تفاوت بسیار اندک خواهد بود، بنابراین شما به سختی احساس خواهید کرد. به همین دلیل می‌گویم که ظرفیت درآمد Presearch واقعاً پایین است. زمان زیادی طول خواهد کشید تا قادر به برداشت درآمد شوید.

تنها چیز خوب این است که در واقع از طریق فعالیت عادی خود در اینترنت، اساساً به صورت فعال درآمد کسب خواهید کرد زیرا نیازی به انجام کارهای خاصی ندارید. می‌توانید به صورت معمول در مورد کارهای عادی خود در اینترنت پیش بروید زیرا موتور جستجوی پیش‌فرض شما اکنون Presearch است.

آیا می‌توانید آن را در موبایل استفاده کنید؟

Presearch یک اپلیکیشن موبایل دارد که می‌توانید آن را دانلود کرده و در حال جستجو در وب روی دستگاه موبایل خود درآمد کسب کنید.

Presearch در حال حاضر یک اپلیکیشن مرورگر خود دارد و با دستگاه‌های Android و iOS هماهنگ است.

این اپلیکیشن همانند یک مرورگر وب عادی عمل می‌کند، اما موتور جستجوی پیش‌فرض آن Presearch خواهد بود. همچنین بسیار آسان برای استفاده است و هنگام استفاده از آن با هیچ تبلیغی مواجه نخواهید شد.

چه کسانی می‌توانند به Presearch بپیوندند؟

از آنجایی که Presearch یک موتور جستجو است، دارای دسترسی جهانی است. این به این معناست که می‌توانید به عنوان عضو ثبت‌نام کنید بدون توجه به اینکه در کجا زندگی می‌کنید.

فرآیند ثبت‌نام نیز بسیار ساده است. می‌توانید فقط با فراهم کردن جزئیات ورود خود (به تصویر بالا مراجعه کنید) ثبت‌نام کنید. پس از تکمیل فرم ثبت‌نام، اکنون می‌توانید به داشبورد عضو Presearch وارد شوید.

اما همانطور که قبلاً توضیح داده شده است، بهتر است قبل از هر چیز دیگری افزونه مرورگر Presearch را نصب کنید. پس از نصب افزونه، فقط جزئیات ورود خود را فراهم کنید و آماده به کار خواهید بود.

آیا می‌توانید پشتیبانی بگیرید؟

اگر سوالی در مورد حساب کاربری خود یا پلتفرم به طور کل دارید، می‌توانید وارد داشبورد عضو شده و به صفحه راهنمایی و پشتیبانی بروید. در آنجا تمام موضوعات اصلی راجع به Presearch را پیدا خواهید کرد.

اگر صفحه راهنمایی و پشتیبانی کمکی نکرد، می‌توانید با استفاده از فرم تماس موجود در همان صفحه با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. فقط فرم را پر کنید و پرسش‌نامه خود را ارسال کنید.

با این حال، من چندین گزارش دیده‌ام که افراد آنلاین تلاش کرده‌اند تا با ایشان تماس بگیرند اما هیچ پاسخی دریافت نکرده‌اند. این قطعاً خوب نیست، بنابراین به نظر می‌آید که اگر در یک نقطه‌ای به کمک از آنها نیاز داشتید، باید صبور باشید.

نظر نهایی کسب درآمد دلاری رایگان از جستجو با PreSearch

Presearch یک موتور جستجوی قانونی است که به شما امکان می‌دهد ارز دیجیتال خاصی (PRE) کسب کنید. چند ویژگی خوب دارد، اما نکات ضعفی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

اجازه دهید این بررسی را با خلاصه‌ای از مزایا و معایب آن به پایان برسانم تا به شما یک نمای کلی از آنچه این پلتفرم ارائه می‌دهد بدهم. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا باید ثبت‌نام کنید یا خیر.

مزایا:

  • راهی ساده برای کسب درآمد
  • در دسترس به صورت جهانی

معایب:

  • فرصت‌های محدودی برای کسب درآمد ارائه شده
  • پاداش کم
  • محدودیت در تعداد توکن‌هایی که می‌توانید در هر روز کسب کنید
  • آستانه بالای پرداخت
  • زمان طولانی برای پرداخت درآمد

Guide To Best Crypto Invest

We Can Help You To Find Best Trusted And Scam Investment Sites

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا