News
موضوعات داغ

جزییات هک صرافی آنلاین کوینکس Coinex

CoinEx پس از هک شدن 31 میلیون دلار ارز دیجیتال که ادعا می شود از صرافی به سرقت رفته است، تایید کرد.

جزییات هک صرافی آنلاین کوینکس Coinex

جزییات هک صرافی آنلاین کوینکس Coinex از سایت راهنمای هایپ.

بازار ارز دیجیتال کوینکس اکسچنج اعلام کرد که یک هکر در یک حمله در روز سه‌ شنبه میلیون‌ ها دلار ارز دیجیتال را به دست آورده است.

این صرافی جهانی که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شده است، به درخواست‌هایی برای نظردهی پاسخ نداد، اما در یک بیانیه اعلام کرد که “برداشت‌های غیرمعمول” از چند کیف پول که برای نگه‌داری دارایی‌های پلتفرم استفاده می‌شوند، شناسایی شده است.

یک تیم تحقیقاتی تعدادی از تراکنش‌ های غیرمجاز مرتبط با کوین های ETH، TRON و Polygon را کشف کرد. در حالی که شرکت اعلام کرده است مقدار زیان هنوز مشخص نشده است، داده‌های بلاکچینی جمع‌آوری شده توسط چند شرکت امنیت ارز دیجیتال نشان می‌دهد که حدود ۳۱ میلیون دلار ارز از این پلتفرم دزدیده شده است.

هک صرافی ارز دیجیتال کوینکس

هک صرافی ارز دیجیتال کوینکس
هک صرافی ارز دیجیتال کوینکس

پژوهشگران در شرکت امنیت بلاکچینی PeckShield گفتند که حدود ۱۹ میلیون دلار ارز ETH، ۱۱.۵ میلیون دلار ارز TRON و ۲۹۵ هزار دلار ارز Polygon از پلتفرم کوین‌اکسچنج دزدیده شده است.

صرافی کوینکس در بیانیه خود اعلام کرد که مقدار پول دزدیده شده “یک قسمت بسیار کوچک” از دارایی‌های کل پلتفرم بوده است.

“ما به تمام کاربران تضمین می‌کنیم: دارایی‌های شما ایمن و ناخراب هستند. افراد تحت تأثیر از هر زیانی ناشی از این تخلف ۱۰۰٪ جبران خواهند شد. به منظور افزایش امنیت، خدمات واریز و برداشت به‌صورت موقت متوقف شده و پس از بررسی دقیق مجدداً آغاز خواهند شد.” این شرکت گفته و تعهد داده که در آینده “یک گزارش جامع” در مورد این حادثه ارائه خواهد کرد.

توییت های اخیر صرافی آنلاین Coinex

“در این زمان‌های چالشی، ما از شما خواهش می‌کنیم که درک و صبر خود را جدی بگیرید. اولویت ما همیشه امنیت و اعتماد کاربران ما بوده است و خواهد بود. ما از هر نارضایتی که ممکن است ایجاد کرده باشیم عمیقاً پوزش می‌خواهیم و شما را از اختصاص ما به حفاظت از منافع شما مطلع می‌کنیم.”

در بیانیه بعدی، اخبار هک صرافی کوینکس اعلام کرد که آدرس‌های کیف پول مرتبط با حمله را شناسایی و جدا کرده است. آنها در حال حاضر در حال کار برای ایجاد یک راه‌حل برای افراد تحت تأثیر هستند و سایر بورس‌های ارز دیجیتال را به نظارت بر هر فعالیت مرتبط با این آدرس‌ها ترغیب کرده‌اند.

بعد از توقف کوتاه در حملات در اوایل سال ۲۰۲۳، چندین پلتفرم ارز دیجیتال در ماه‌های اخیر با حوادثی مواجه شده‌اند. در یک دوره سه ماهه اخیر، پروتکل Exactly، پروتکل Harbor و یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی وب۳ به نام Vyper توسط هکرها بهره‌برداری شده‌اند.

صرافی کوینکس و سرمایه ایرانیان داخل این پلتفرم

صرافی کوینکس و سرمایه ایرانیان داخل این پلتفرم
صرافی کوینکس و سرمایه ایرانیان داخل این پلتفرم

چند حادثه اخیر به هکرهای مرتبط با ارتش کره شمالی نسبت داده شده است، از جمله هک ۳۵ میلیون دلاری بورس ارز دیجیتال Atomic Wallet، هک ۱۰۰ میلیون دلاری Atomic Wallet در تاریخ ۲ ژوئن، و همچنین دو حمله در تاریخ ۲۲ ژوئن که در آن هکرها ۶۰ میلیون دلار از Alphapo و ۳۷ میلیون دلار از CoinsPaid را دزدیدند.

گروه هکینگ لازاروس کره شمالی یکی از اصلی‌ترین دلایل حملات به پلتفرم‌های ارز دیجیتال بوده‌اند و از دارایی‌های دیجیتال به میلیاردها دلار برای تأمین برنامه‌های هسته‌ای خود استفاده کرده‌اند.

شرکت تحقیقاتی بلاکچین Chainalysis دریافت که سال ۲۰۲۲ سالی موفق برای هکرها در هدف‌گیری به شرکت‌های ارز دیجیتال بوده و حدود ۳.۸ میلیارد دلار از کل مبالغ دزدیده شده از شرکت‌های این صنعت بوده است، که از ۳.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.

جزییات هک صرافی آنلاین کوینکس Coinex

Guide To Best Crypto Invest

We Can Help You To Find Best Trusted And Scam Investment Sites

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا