News
موضوعات داغ

سولانا در بازار گاوی آینده پتانسیل بزرگی دارد

آینده ارز دیجیتال سولانا

سولانا در بازار گاوی آینده پتانسیل بزرگی دارد

سولانا در بازار گاوی آینده پتانسیل بزرگی دارد را بررسی می کنیم.

  • سولانا در دوره بعدی گردش گاو به عنوان واحدی با توانمندی واضح برجسته می‌ شود.
  • پروژه‌هایی که خود را “قاتلان سولانا” می‌نامند، نشانگر اهمیتشان در بازار هستند.
  • انتخاب‌ های تنظیمی در ایالات متحده بر تاثیر زیادی بر روی سکه بایننس (BNB) دارد.

با تراژیک شدن برخی پروژه‌های واحد در حوزه ارزهای رمزی، توجه‌های بسیاری به سولانا (SOL) متوجه شده است. به گفته گای ترنر، مجری معروف Coin Bureau سولانا ممکن است یکی از سودجویان اصلی در این دوره بعدی باشد.

برای بسیاری، عبارت “قاتلان اتریوم” به عنوان یک کارت ویزیت برای ارزهای رمزی جدیدی شده که قصد دارند در عملکرد و پذیرش اتریوم پیشی بگیرند. در دوره گذشته‌ی گردش گاوی، ارزهای رمزی که خود را “قاتلان اتریوم” معرفی کردند، عملکردهای قابل توجهی داشتند. اکنون، ما شرایط مشابهی را با چندین ارز رمزی دیگر که خود را “قاتلان سولانا” می‌نامند مشاهده می‌کنیم.

آینده ارز دیجیتال سولانا از نگاه ترنر

آینده ارز دیجیتال سولانا از نگاه ترنر
آینده ارز دیجیتال سولانا از نگاه ترنر

ترنر معتقد است که این موضوع سولانا را در یک موقعیت بسیار جالب در دوره بعدی قرار می‌دهد.

او می‌ گوید: “بسیاری از پروژه‌ها خود را قاتلان سولانا معرفی کرده‌اند و این ممکن است به نمایانگر توانمندی‌های SOL باشد.” در زمان انتشار این مقاله، قیمت سولانا (SOL) به مقدار 19.79 دلار اعلام شده بود، که در طی 24 ساعت گذشته 4.8٪ کاهش یافته بود و در ماه گذشته 15.8٪ کاهش داشته است.

اما بازار نه تنها برای سولانا مهم است. ارز رمزی دیگری که توجه مردم را جلب کرده است، سکه بایننس (BNB) است. BNB در معرض از دست دادن پشتیبانی مهم در سطح 200 دلار قرار دارد. گای ترنر همچنین در مورد آینده BNB نظر داده است که به نظر او برقراری ارتباط قوی با تغییرات تنظیمی در ایالات متحده، به ویژه در خصوص نقش کمیسیون تبادلات و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در رابطه با بایننس، دارد.

او می‌گوید: “تغییرات تنظیمی مثبت می‌تواند به شدت بر قیمت BNB تأثیر بگذارد.” در زمان انتشار این مقاله، قیمت BNB به مقدار 214.79 دلار اعلام شده بود، که در طی 24 ساعت گذشته 3.7٪ کاهش یافته بود و در ماه گذشته 12.4٪ کاهش داشته است.

 

Guide To Best Crypto Invest

We Can Help You To Find Best Trusted And Scam Investment Sites

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا