Good Sites
موضوعات داغ

سایت هایپ Wizerpeople

Wizerpeople hyipe investment

امتیاز سایت هایپ

واریز - 100%
برداشت - 86%
پشتیبانی آنلاین - 70%
امنیت و اعتبار - 85%

85%

10

در حال پرداخت

ثبت نام در سایت هایپ
امتیاز کاربران: 3.97 ( 3 رای)

سایت هایپ Wizerpeople راهنمای سایت هایپ.

Wizerpeople پلتفرمی است که به کاربران اجازه می دهد در استارتاپ های خصوصی آنلاین و آفلاین سرمایه گذاری کنند. امروزه افراد بیشتری هستند که می خواهند با سرمایه گذاری در پروژه های امیدوارکننده وارد بازار سرمایه گذاری شده و سود کسب کنند، اما اکثر آنها سرمایه کافی برای سرمایه گذاری های کلان را ندارند، بنابراین این سرمایه گذاری ها همچنان پر ریسک است.

Wizerpeople این مشکل را با فراهم کردن فرصتی برای سرمایه‌گذاران کوچک و متوسط ​​برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های خصوصی حل می‌کند. هر کاربر این پلتفرم فرصتی برای ثبت نام و سرمایه گذاری در هر نوع کسب و کار ارائه شده بدون تجربه سرمایه گذاری عظیم، امضای اسناد و یا هر گونه الزامات خاص دارد.

سرمایه‌گذاری و تأمین مالی شرکت‌های خصوصی با Wizerpeople بسیار ساده شده است.

سرمایه گذاری با ما در چشم انداز امروزی فوق العاده قابل اعتماد است. آنها برای هر استارت‌آپ پذیرفته‌شده یک روش تأیید دقیق را اجرا می‌کنند، سرمایه کافی را برای تضمین امنیت سپرده‌ها حفظ می‌کنند و نظارت مستمر بر استارت‌آپ‌های موجود در سبد خود انجام می‌دهند.

آنها دارای یک تیم مدیریت عالی با تجربه بالا هستند که هر یک از اعضا دارای تخصص قابل توجهی در زمینه مدیریت ریسک هستند. آن‌ها در مسیریابی موقعیت‌های مهم و غیرمعمول مهارت دارند، در به حداقل رساندن خطرات مهارت دارند و برای اطمینان از ثبات و قابلیت اطمینان در عملیات‌های خود متعهد هستند.

آنها با درک تقاضا و بار بالای پلت فرم خود، یک تیم پشتیبانی حرفه ای مجهز به تمام ابزارهای لازم برای رسیدگی سریع و حل مشکلات ایجاد کرده اند. هر نماینده پشتیبانی متعهد به ارائه خدمات درجه یک است تا یک تجربه پلت فرم درخشان و بدون درز را برای کاربران خود تضمین کند.

متخصصان برتر که در امور مالی، بازاریابی، عوامل تبلیغاتی، طراحان، برنامه نویسان کار می کنند، در بخش ویژه ای از شرکت Stable Funds جمع آوری شدند.

اطلاعات سایت هایپ Wizerpeople

وبسایت رسمی
wizerpeople.com
دسته بندی Good Sites list
وضعیت سایت هایپ
در حال پرداخت
شروع کار سایت هایپ
2024/03/20
قرار گرفتن سایت هایپ
2024/03/31
برنامه های سرمایه گذاری
2.4% – 3.8% daily on weekends; 1% – 1.8% daily on weekdays for 100 days 2) daily return | 0.75% – 1.6% daily for 50 days 3) weekly | 18% – 26% weekly for 14 weeks 4) after | 148% – 210% after 100 calendar days
حداقل واریز
$20
حداقل برداشت
0.003 BTC,0.04 ETH,0.05 LTC/SOL,20 TRX,0.01 BNB,10 USDT TRC20/USDC TRC20,5 USDT BEP20
کارمزد برداشت 0%
نوع برداشت
اتوماتیک
متدهای واریز و برداشت Bitcoin Investing Hyip ETH Investing Hyip LTC Investing HyipریپلترونBNB Hyip Investدوج کوینUSDT Tether Investing Hyip
دیگر اطلاعات امنیتی Hyip DDOS Protection Hyip SSL Hyip Script
برنامه رفرال
5%
بیمه وجه واریزی 0
واریزی ما
50$
بازپرداخت  –
اطلاعات مانیتورینگ سایت هایپ
H Metrics Hyip Monitoring

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا