News
موضوعات داغ

صرافی آنلاین Upbit واریز و برداشت کرو دائو را متوقف کرد

Upbit سپرده ها و برداشت های CRV را پس از حمله به Curve Finance به حالت تعلیق در می آورد

صرافی آنلاین Upbit واریز و برداشت کرو دائو را متوقف کرد

صرافی آنلاین Upbit واریز و برداشت کرو دائو را متوقف کرد راهنمای سایت هایپ.

Upbit اعلام کرد که سپرده گذاری و برداشت توکن Curve Finance را به حالت تعلیق درآورده است Curve، یک صرافی معروف استیبل کوی قربانی یک سوء استفاده شد ارزهای دیجیتال به ارزش بیش از 100 میلیون دلار در حال حاضر در معرض خطر هستند

صرافی ارزهای دیجیتال Upbit اعلام کرد که سپرده گذاری و برداشت CurveFinance، CRV را در 31 جولای به حالت تعلیق درآورده است. «امروز، آسیب‌پذیری‌های خاصی در برخی از استخرهای استیبل کوین مرتبط با Curve (CRV) کشف شد.

در نتیجه، CRV در حال حاضر نوسانات قابل توجهی را تجربه می کند. توصیه می کنیم هنگام در نظر گرفتن هرگونه سرمایه گذاری مرتبط با ارز دیجیتال CRV احتیاط کنید.

علاوه بر این، برای اطمینان از امنیت تراکنش‌ها با دارایی‌های دیجیتال، سپرده‌ها و برداشت‌ها را به‌طور موقت به CRV معلق کرده‌ایم.»

این صرافی اعلام کرد که به نظارت بر وضعیت ادامه خواهد داد و از همه کاربران خود خواست تا از افزایش نوسانات قیمت CRV آگاه باشند.

حمله به Curve Finance

حمله و هک کرو دائو
حمله و هک کرو دائو

هنگامی که Curve، یک صرافی شناخته شده استیبل کوین و بخش حیاتی دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) در اتریوم، قربانی یک سوء استفاده شد، صنعت ارزهای دیجیتال با شکست بیشتری مواجه شد.

این حادثه امنیت عملیات DeFi را به خصوص با توجه به زبان های برنامه نویسی مورد استفاده زیر سوال می برد. بیش از 100 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده در حال حاضر به دلیل یک باگ “reentry” در Vyper، زبان برنامه نویسی که مسئول تامین انرژی بخش هایی از سیستم Curve است، در خطر است.

این آسیب‌پذیری منجر به تخلیه چندین استبل کوین روی پلتفرم شد که برای قیمت‌گذاری و نقدینگی در بسیاری از سرویس‌های DeFi حیاتی هستند. در زمان انتشار، قیمت Curve DAO (CRV) 0,639029 دلار اعلام شد که 12.7 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

 

Guide To Best Crypto Invest

We Can Help You To Find Best Trusted And Scam Investment Sites

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا